Компанія ter Huerne була створена Отгером тер Хюрне в 1959 році, і на даний час є сімейним підприємством. Більш ніж 50-річна історія цієї німецької компанії нерозривно пов'язана з проходженням філософії довіри: з початку діяльності і до цих пір саме людина є найбільш важливим компонентом для довгострокового успіху.

Засновник компанії Отгер тер Хюрне (Otger ter Hürne) – спадкоємець багаторічних традицій деревообробки: його дід Bernhard Thesing заснував своє Ремісниче підприємство ще в 1886 році. До моменту заснування компанії, що носить власне ім'я, і вже будучи досвідченим теслею, Отгер ставить перед собою амбіційний план: створення підприємства по деревообробці промислового масштабу, а не просто продовження ремесла. У 1958 році Отгер тер Хюрне придбав ділянку площею 3600 м2 в Südlohn і побудував там перший завод з виробничими приміщеннями на 900 м2. Далекоглядність засновника очевидна: виробництво розташоване на цій же ділянці і по сьогоднішній день!

Історія ter Huerne – це нерозривне слідування традиціям і якості у поєднанні з реальним новаторством та інноваційністю. Пристрасне бажання побудувати промислове підприємство в лісовому секторі спочатку привело компанію до принципу інноваційного та раціонального використання дерева: застосування високоякісного шари шпону у верхньому шарі оздоблювальних матеріалів у поєднанні з ялиновими рейками в інших шарах.

Стінові панелі а-ля «рустикальний дуб» зробили компанію тер Хюрне законодавцем мод на ринку. Передові технології та різні компетенції для проектування поверхні стали основним кредо компанії. Зусилля компанії по створенню нових продуктів протягом тривалого часу забезпечили їй репутацію фахівця в інноваційних дизайнах і високих технологіях.

Облицювання дверей в 60-х роках займала більшу частину виробничої програми. В кінці 1960-х років ter Huerne стала спеціалізуватися на дизайні інтер'єру, і на сьогодні займає лідируюче положення в якості постачальника систем для стелі, стін і підлоги. Пофарбовані кольорові панелі з натурального дерева – абсолютна інновація ter Huerne - наприкінці 1970-х мала великий успіх на ринку.

Інноваційна технологія завжди на виду. Технологічна компетенція компанії ter Hürne, впроваджена у виробництво дверної обробки - Fama-Sternpresse. Інноваційні методи обробки кромок панелей були новими у галузі проектування та стандартів якості. Ця революційна в той час технологія призвела до величезного збільшення ефективності виробництва і пізніше була використана всієї дверної промисловістю.

У 1980-х компанія справила фурор на ринку оздоблювальних матеріалів, розширивши асортимент продукції панелями «під старовину» і декоративними панелями для ванних кімнат, що імітують кераміку. Ter Huerne вийшла на експортні ринки Західної Європи: Нідерланди, Бельгія, Північна Італія та Іспанія. У 1981 році компанія стала піонером у розробці несучих плит з низьким вмістом формальдегіду Е1. У першій половині 1990-х років було запущено виробництво декоративних панно.

У 1990-ті роки фірма зі своєю продукцією вийшла на ринок підлог, який незабаром став для неї основним. Першим кроком до цього стало виробництво шпонованих підлог лінії "Caratera". Згодом тер Хюрне став одним з провідних постачальників інноваційних конструкцій стель, стін і підлоги в Європі.

Був побудований один з найсучасніших європейських заводів по виробництву паркету. Тренди дерев'яних підлог, навички обробки поверхні і виробництва шпону були повною мірою використані фахівцями компанії. Незважаючи на популярність на ринку як виробника виключно стін і стель, ter Hürne пропонує зрілий інноваційний продукт.

У 1994 році компанія вивела на ринок лінію ламінованих підлог Laredo, спочатку пропонувала 8 декорів. Вже на рубежі тисячоліття ter Hürne отримує 70% всіх своїх продажів з підлоги.

У новому тисячолітті тер Хюрне стала повністю інтегрованим постачальником на ринку підлогових покриттів. Незважаючи на те, що паркет до цього часу вже давно вироблявся в промислових масштабах, технології виробництва розвивалися повільно. Ter Huerne підійшла до організації виробництва паркету за останнім словом техніки, використавши процес оптичного контролю і автоматичного сортування. Виробник з самого початку орієнтувався на виробництво безклейових підлог. Інновації у виробництві продукції не тільки поставили тенденції на ринку, але і частково встановили стандарти галузі.

У 2000 році компанія придбала завод з виробництва масивної дошки в Alkmaar, Нідерланди. Масивна дошка лінії "Real Wood" користується попитом на міжнародному ринку і через два роки робить компанію першої в Німеччині. Лінія штучно зістареної дошки „Legno di Vita“ в черговий раз продемонструвала можливості компанії у створенні спеціальних продуктів. Ламіновані підлоги з замковою системою ClickitEasy, встановила нові стандарти для ринку DIY, були виконані у вигляді підлоги «нескінченної довжини».

До 2008 року впровадження інноваційних форматів і конструкцій та виробничі потужності більш ніж 2,5 млн м2 вводять компанію в десятку лідерів виробників паркету в Європі.

У 2009 році, до 50-річного ювілею, компанія наголошує на новому позиціонуванні себе. Новий логотип і маркетингова стратегія компанії наголошують на індивідуальності людей та їх прагненні реалізувати свої мрії. Бренд наголошує на чітких і зрозумілих цінностях, покликаних вирішити завдання споживачів. Новий бренд втілює високу якість, передові технології, величезний досвід дизайну та інновацій та абсолютну Майстерність матеріалу деревини. Новий слоган: " ter Hürne - унікальний, як життя " – виділяє емоції і відбиває різноманітність життя сучасних людей, бажаючих у продуктах ter Hürne знайти своє творче вираження.